Magamról / About myself

Saját fotó
Üdvözöllek! Kovács Éva fotográfus vagyok. A legnagyobb hobbim a fotózás egyben a munkám is, de mellette mindig sok kreatív hobbim volt, többek között a varrás, a gyurmázás, a kötés, és a drótozás. Most a gyöngyök vannak soron, amelyekkel a fotós kreativitásomból is ízelítőt kaphatsz, ha végig nézed a blogra feltett képeimet.Köszönöm Domján Diának hogy megtanította a gyöngyözés fortélyait. Megtalálsz az aranyeva.100@gmail.com címen. ........................................................................................................................ Hi, I am Eva Kovács a photograph. This is not only my hobby, but my daily work as well. I had always lots of creative hobbies such as sewing, knitting, making small ceramic figures..etc. Now I am engaged with beads…Please see some photos in my blog. I thank to Dia Domján, my teacher for introducing me into the „know-how” of this art. You can find me at the mail address: aranyeva.100@gmail.com

2013. május 23., csütörtök

Rizolo gyűrű / Rizolo ring





Köszönöm  Lilith-nek az inspirációt!

25 megjegyzés:

  1. Nem rajongok a gyurukert ugy altalaban de ez nem normalisan gyonyoru.Szivesen viselnem

    VálaszTörlés
  2. Ez a gyűrű megérintett, most már biztos, hogy veszek Rico gyöngyöt :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon szep, aprolekos munkaval.

    VálaszTörlés
  4. Én sem vagyok gyűrű rajongó, de ezt szívesen viselném! Gyönyörű, mind színeiben, mind mintájában. Olyan jó színeket raksz egymás mellé, amik nekem eszembe sem jutnának, és nagyon klasszul mutatnak!!!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép gyűrű különleges színekkel! Már látom, hogy a lányom nyafogni fog érte, úgyhogy várom a mintáját szeretettel és türelemmel!

    VálaszTörlés
  6. Ez a gyűrű annyira szép, hogy szerelmes lettem :)
    Mindkettő cspdálatos, de a lila a kedvencem.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűséges lett, nagyon tetszik, a második a kedvencem!!

    VálaszTörlés
  8. Csatlakozom Amyhez...ez nem normálisan gyönyörű! Imádom úgy ahogy van! Fantasztikus...gratulálok!

    VálaszTörlés
  9. Ez a gyűrű "nekem is kell ilyen" érzést vált ki, pedig én sem vagyok nagyon gyűrű rajongó. Csodálatos mindkettő!

    VálaszTörlés
  10. Húúú, de szép! Ezt biztos elkészítem (ha lesz mintája), pedig én sem tartozom a gyűrűsök körébe.

    VálaszTörlés
  11. WOW!!! Fantastic, i love rings :)

    VálaszTörlés
  12. Tündér a kis unokád ! Csodás ez a gyűrű !

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörű ez a gyűrű! Kicsit vissza kellett lapoznom a blogodban, mert nem emlékeztem rá, hogy láttam-e már nálad gyűrűt és lám láttam nem is akár milyeneket. Egyik szebb, mint a másik.

    VálaszTörlés
  14. Complimenti è bellissimo!

    ciao Laura

    VálaszTörlés
  15. Nem vagyok igazán gyűrűs, de ez nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  16. Csúcs jól néz ki, de kár, hogy nincsenek rizo-im.

    VálaszTörlés
  17. Very nice, I like such big rings! The rizos give the ring a great structur.

    Greetings,
    Nicole

    VálaszTörlés
  18. Nem vagyok nagy gyürümániás, de ez egy nagyon szép gyürü és nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  19. Ohhhh!!! A mazing, intentaré hacerme este anillo es espectácular.

    MariaM acabado en M

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...